ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Φάρσαλα, 30 Οκτωβρίου 2020
ΝΟΜΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ Αριθ. Πρωτ.: 13966
ΔΗΜΟΣ ΦΑΡΣΑΛΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ & ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ταχ. Δ/νση : Πατρόκλου 3, Φάρσαλα
Ταχ. Κώδ. : 40300
Πληροφορίες : Βούλα Μπαλαμπάνη
Τηλέφωνο: 2491350133
Fax : 2491023914
E-mail : v.balabani@dimosfarsalon.gr
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια που προκλήθηκαν από τις πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 σε περιοχές του Δήμου Φαρσάλων.
Ο Δήμος Φαρσάλων ανακοινώνει ότι εκδόθηκε η με αριθμ. ΚΥΑ Αριθμ. Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./10330/Α325 (ΦΕΚ τεύχος Β΄4431/7-10-2020) Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) σχετικά με την οριοθέτηση περιοχών και τη χορήγηση στεγαστικής συνδρομής για την αποκατάσταση των ζημιών σε κτίρια από τις πλημμύρες της 18ης και 19ης Σεπτεμβρίου 2020 στον Δήμο Φαρσάλων. Η διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά αναγράφονται στη με αριθμ. οικ. ΔΑΕΦΚ–ΚΕ/ 3073/Α321/16.4.2020 (ΦΕΚ τεύχος Β΄1577/24.4.2020) απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών.
Σύμφωνα με τα προαναφερόμενα, η αποκατάσταση των ζημιών που προκλήθηκαν από τις πλημμύρες αφορά κτίρια (κατοικίες, βοηθητικούς χώρους, οικιακές αποθήκες, ιερούς ναούς, κτίρια επαγγελματικής χρήσης, κτίρια κοινωφελούς χρήσης, κτηνοτροφικές μονάδες, στάβλους, επαγγελματικές αποθήκες, αγροικίες εποχικής χρήσης και κλειστούς χώρους στάθμευσης κ.α.) που ανήκουν στα διοικητικά όρια ολόκληρου του Δήμου Φαρσάλων της Π.Ε. Λάρισας της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Οι πληγέντες πολίτες που ενδιαφέρονται για τη χορήγηση στεγαστικής συνδρομής (Σ.Σ.) πρέπει να υποβάλουν αίτηση που θα συνοδεύεται από τα απαιτούμενα δικαιολογητικά στη Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Κεντρικής Ελλάδας, ως αρμόδια υπηρεσία, εντός δώδεκα (12) μηνών από τη δημοσίευση του ΦΕΚ (ήτοι μέχρι 6-10-2021).
Στοιχεία επικοινωνίας με την αρμόδια υπηρεσία:
Ταχ. Δ/νση: Ι. Κόνιαρη 43, Τ.Κ. 11471, Αθήνα
Τηλ. Κέντρο: 2108704700
Ε-mail: daefk@ggde.gr.
Σύμφωνα με την από 26 Οκτωβρίου 2020 ενημέρωση που στάλθηκε από την αρμόδια υπηρεσία (ΔΑΕΦΚ-ΚΕ) στους Δήμους, οι πολίτες που επιθυμούν αυτοψία στο κτήριό τους, πρέπει να καταθέσουν αίτηση (στην ΔΑΕΦΚ–ΚΕ) εντός τριών (3) μηνών από τη δημοσίευση του ΦΕΚ (ήτοι μέχρι 6-01-2021), σύμφωνα με την διαδικασία που αναγράφεται στη με αριθμ. ΚΥΑ Αριθμ. Δ.Α.Ε.Φ.Κ.-Κ.Ε./10330/Α325 (ΦΕΚ τεύχος Β΄4431/7-10-2020) Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) παρ. 2.1. Η αίτηση αυτή θα συνοδεύεται από τίτλους ιδιοκτησίας, οδοιπορικό σκαρίφημα και φωτογραφίες του πληγέντος κτιρίου. Οι φωτογραφίες θα φέρουν το όνομα και την υπογραφή του ιδιοκτήτη.
Οι προαναφερόμενες αποφάσεις, υπόδειγμα αίτησης και λοιπά απαιτούμενα έγγραφα, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Δήμου (Σημαντικά Νέα στη διαδρομή «Ενημέρωση σχετικά με τις πλημμύρες της 18ης Σεπτεμβρίου 2020») και για την περαιτέρω διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των πολιτών θα διανεμηθούν και στους Προέδρους των Κοινοτήτων.
Η παρούσα να δημοσιευθεί στον τύπο (ηλεκτρονικό και έντυπο) να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου (μέχρι 6-10-2021) και να τοιχοκολληθεί στους πίνακες ανακοινώσεων του Δήμου Φαρσάλων, των πρώην δημοτικών και κοινοτικών καταστημάτων του Δήμου Φαρσάλων, καθώς και στα γραφεία των ΚΕΠ.
Ο Δήμαρχος Φαρσάλων
Ιορδάνης Εσκίογλου
Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να βρείτε όλα τα σχετικά αρχεία
- ΑΙΤΗΣΗ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΤΟΚΟ ΔΑΝΕΙΟ
- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΙΒΑΝ - ΑΦΜ - ΔΟΥ
- ΑΔΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ - ΧΟΡΗΓΗΣΗ Σ.Σ. ΒΑΣΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ
- ΑΔΕΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ - ΧΟΡΗΓΗΣΗ Σ.Σ. ΜΕ ΚΑΘΟΡΙΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΑΝΑ Τ.Μ. ΠΛΗΓΕΙΣΑΣ ΣΤΑΘΜΗΣ ΚΤΗΡΙΟΥ